توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما

خدایا کی حالم دلم خوب میشه

کی کابوس های روز و شبم تموم میشه

خدایا میشه کمکم کنی؟تا الانشم تو کمکمون کردی که سرپا موندیم

خدایا فتنه ای ک میندازن به زندگیمون(هرکسی) به خودش برگردون

خدایا حس تنهایی بند بند وجودمو تسخیر کرده

سرخوردگی

تحقیر

خیلی حقارت ها کشیدم 

ولی انگار 20 مرداد ضربه نهایی بود

خیلی سعی کردم فراموشش کنم.تا حدی موفق شدم

ولی الان تقریبا دوهفته است که حالم خوش نیست

دو هفته ای میشه ک دلم خیلی غم داره

ادم به کی اعتماد کنه

وقتی همش پشت سرشون حرف میزد و منم همراهیش میکردم

اما فهمیدم خانواده خیلی مهم تر از منه

چون ما نقطه اتصالمون همون احساساتمون هست

ولی خانواده چی

خون خونو میکشه

منو بندازن دور

خودشونو نمیندازن

هیچوقتم راضی نبودم بندازن تو که شاهدی

دلم گرفت از اینکه من همه چی رو انداختم دور

ولی انگار چیزی به دست نیاوردم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.